هر روز، روزي است كه هست و هرگز در جهان روزهاي هم شكلي وجود نداشته است.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان پخش برنامه ماه عسل ۹۷ | دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل ۹۷

زمان پخش برنامه ماه عسل ۹۷ | دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل ۹۷

طبق اعلام روابط عمومی شبکه سه ، اولین قسمت برنامه ماه عسل ۹۷ روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت، مصادف با روز اول ماه رمضان در ساعت ۱۹ از شبکه سه پخش خواهد شد.

برنامه ماه عسل 97 در ماه رمضان 97

قبل از این ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در گفت‌ و گویی اعلام کرده بود که امیدوارم بتوانیم دو روز قبل از شروع ماه مبارک رمضان برنامه را آغاز کنیم.

معمولا برنامه را زودتر شروع می‌کنیم تا حال و هوای برنامه مقدمه‌ای باشد برای عزیزانی که به پیشواز ماه رمضان می‌ روند. ضمن اینکه این افراد با تلویزیون ارتباط برقرار می‌کنند و محیط برنامه تلویزیونی هم با حال و هوای معنوی آنها هماهنگ می‌ شود.


اسامی اعضای تیم ماه عسل ۹۷

احسان علیخانی تهیه‌کننده و مجری، محمد پیوندی و حامد میرفتاحی کارگردان سوژه‌ها و ساخت آیتم‌ها، مسعود رجبیان مدیر تولید، پیمان قانع طراح دکور و صحنه و آرش ظلی‌ پور برنامه ریز در فصل جدید “ماه عسل” حضور دارند. این برنامه هر چه از نظر فرم و ساختار با تغییراتی مواجهه شود، گفته می‌شود سوژه محوری همچنان در آن ارجحیت دارد.

دکور ماه عسل ۹۷

برنامه ماه عسل هر سال دکور متفاوتی را تجربه کرده و امسال نیز جای جدیدی را برای ساخت دکور برگزیده که قابل توجه است. پیمان قانع طراح دکور برنامه‌های مطرح تلویزیون امسال نیز طراحی دکور ماه عسل را برعهده دارد و به گفته‌ی خود هر ساله برای ساخت دکور ماه عسل ریسک‌هایی پشت سر می‌گذارد.

تاکنون خوانندگان تیتراژ ماه عسل امسال مشخص نشده و رایزنی ها هنوز ادامه دارد و ظاهرا باید منتظر بمانیم تا اولین قسمت برنامه پخش شود.

زمان پخش برنامه ماه عسل ۹۷ | دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل ۹۷